marlies.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Marlies

RuffX

Mooi plaatje. Perito Moreno als ik me niet vergis. Zo'n ritje in de boot is een aanrader. Ach, waar heb ik het over, dat tochtje valt in het niet bij die van jouw. Nou ik ben benieuwd naar je eigen foto's en de verhalen.

Martine*

Eindelijk een teken ;-) Helemaal heerlijk mee te kunnen genieten. Zal je in de gaten houden.
Glpg is 'net' geboekt, volgens mij goede keuze...mail je nog. En kijk uit naar je verhalen en meer fotoos.
X

anneke

Ha die marlies,had sandra al gebeld of je een site zou hebben en nu lees ik dat dat het geval is.Helemaal al leuk wat je hebt meegemaakt,lijkt wel alsof je al een hele tijd onderweg bent en je hebt nog zoveel te goed.Heb het leuk .levy en ik reizen met je mee.ciao

Loes Heijt

Hoi Marlies,

Heb genoten van je verhaal.
Ook mooie foto,s.

kus

Imke

Hey Marlies, zo kort weg en nu al zoveel leuks beleefd!

Ik zie je al helemaal staan op die dansvloer met de dansleraar, haha!

Hier begint de werkweek..
We missen je wel hoor!

Je bent volgens mij al volop aan het genieten, dus ik zou zeggen ga zo door!

kus Imke

Tinus

WATER-TANDEN !!! Wat ontzettend mooi...
Ik geniet zeker mee. Gelukkig lopen de honden aan de riem en niet los ;)
Fijn om even je stem te horen, en je klinkt relaxed, houwen zo. Hoop dat je vandaag nog even kijkt....want wil je nog onwijs veel succes en plezier wensen naar Koude en Verre Zuiden !!!! Bijna even van de aardbodem verdwijnen, in ieder geval geen contact meer met bewoonde wereld. Geniet.
Knuffel * tot spreeks over paar weken...

Tinus

O'ja, en lang zal je leven he ?! ws op de boot....
alvast een dikke verjaardagszoen XXX