marlies.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Marlies

Reacties

Reacties

RuffX

Mooi plaatje. Perito Moreno als ik me niet vergis. Zo'n ritje in de boot is een aanrader. Ach, waar heb ik het over, dat tochtje valt in het niet bij die van jouw. Nou ik ben benieuwd naar je eigen foto's en de verhalen.

Martine*

Eindelijk een teken ;-) Helemaal heerlijk mee te kunnen genieten. Zal je in de gaten houden.
Glpg is 'net' geboekt, volgens mij goede keuze...mail je nog. En kijk uit naar je verhalen en meer fotoos.
X

anneke

Ha die marlies,had sandra al gebeld of je een site zou hebben en nu lees ik dat dat het geval is.Helemaal al leuk wat je hebt meegemaakt,lijkt wel alsof je al een hele tijd onderweg bent en je hebt nog zoveel te goed.Heb het leuk .levy en ik reizen met je mee.ciao

Loes Heijt

Hoi Marlies,

Heb genoten van je verhaal.
Ook mooie foto,s.

kus

Imke

Hey Marlies, zo kort weg en nu al zoveel leuks beleefd!

Ik zie je al helemaal staan op die dansvloer met de dansleraar, haha!

Hier begint de werkweek..
We missen je wel hoor!

Je bent volgens mij al volop aan het genieten, dus ik zou zeggen ga zo door!

kus Imke

Tinus

WATER-TANDEN !!! Wat ontzettend mooi...
Ik geniet zeker mee. Gelukkig lopen de honden aan de riem en niet los ;)
Fijn om even je stem te horen, en je klinkt relaxed, houwen zo. Hoop dat je vandaag nog even kijkt....want wil je nog onwijs veel succes en plezier wensen naar Koude en Verre Zuiden !!!! Bijna even van de aardbodem verdwijnen, in ieder geval geen contact meer met bewoonde wereld. Geniet.
Knuffel * tot spreeks over paar weken...

Tinus

O'ja, en lang zal je leven he ?! ws op de boot....
alvast een dikke verjaardagszoen XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!