marlies.reismee.nl

Uyuni & Galapagos

Het is gewoon ongelooflijk allemaal hier!!

Ben vanuit San Pedro de Atacama door de woestijn naar Uyuni in Bolivia gegaan in een 3 dagen tour per jeep. Het hoogtepunt was de zoutvlakte van Uyuni. De grootste van de wereld. Overal waar je om je heen kijkt zout. Ideaal om grappige foto´s te maken (zie afdeling foto´s).

Daarna zat het toch ff tegen en werd ik behoorlijk ziek in Bolivia waar niemand daaraan schijnt te ontkomen. Ruim op tijd weer beter om Martine in Quito Ecuador te ontmoeten. Gezellig. Vanaf hier 3 weken samen. We hebben een strak schema gemaakt.

De eerste week Galapagos achter de rug. Snorkelen met schildpadden, haaien (tjes), zwemmen met zeeleeuwen, roggen. Wandelingen op de eilanden met prachtige vogels alwaar ons verteld werd dat het toch echt de vrouw is die kan kiezen uit alle mannetjes die vast een nestje hebben gemaakt en met een prachtige lokroep en rode keelzak (??) proberen de vrouwtjes te versieren.

Als je niet oppaste dan stond je per ongeluk op een leguaan of op een zeeleeuw die precies op een rots leek.

Kortom genoten!! Volop!! Collega´s van Doras nog bedankt voor mijn Q-dag t-shirt!!

xx marlies

rosaliascholte@live.nl

Leuk om een paar van jullie fotos te kunnen zien.
Blij dat het tot nu toe goed verloopt.
Zijn jullie ogen weer in orde?
Geniet er nog lekker van want de tijd gaat snel.
Ben erg benieuw naar de foto's en verhalen, zoals de jungle in lijkt me geweldig.

dikke,dikke kus van je mams ook voor Marlies natuurlijk

Janna

Marliesje! Ziet er allemaal TE GEK uit!!!! Kan alleen maar zeggen: blijf genieten. KUS

Colette

Dames, blijf genieten!