marlies.reismee.nl

Salsa in Cuba!!

Vanaf eind oktober tot en met half december had ik 6 weken vrij. De eerste 2 weken heb ik samen met mijn broertje doorgebracht. Daarna hebben we 1 week salsales gehad in Havana (met Cubaanse prive-leraar) weliswaar in een groep

Wink
. Toen hij naar huis ging ben ik met een gedeelte van de groep naar Santiago afgereisd om daar nog een week salsales te hebben (zelfde principe) en vervolgens heb ik de laatste week in en om Santiago doorgebracht.

Hoop dat de foto's voor zich spreken. Mocht iemand nog een extra toelichting willen, dan kan dat altijd natuurlijk!!

En oja, het was zo leuk... dat ik alweer geboekt heb om terug te gaan!! 28 januari zit ik weer in het vliegtuig!!

Leuk dat jullie meereizen!!

xx marlies

Reacties

Reacties

Aldwin

Haha.......je bent weer eens in zuid/midden Amerika. Zo te zien heb je daar weer een fantastische tijd. Geniet ervan. Ben net terug uit South Georgia (nee, niet USA). Cu

cora en andre

hallo buuf we blijven je volgen ook in januari. Leuke foto s en een goed reisverslag op naar het volgende verslag 1n 2012. Het swingt de pan uit

Ilona

mooie foto's, waterval is topper! Begon het een beetje los te laten, maar als je nieuwe foto's ziet komt het verlangen weer ....

Yvonne Reimerink

Hoe doe je dit toch allemaal???? Wel heel leuk. Hoop je dan 20-1 nog even te zien voor je weer weg bent.

Groetjes Yvonne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!